1930-1950
A Bridgestone név az alapító, Shojiro Ishibashi családnevéből ered, annak szó szerinti angol fordítása (Stone Bridge). Magyar jelentése "kőhíd", melynek két szavát a jobb hangzás kedvéért felcserélték Bridgestone-ra.
Az 1930-40-es évek a terjeszkedés időszaka. 1934-ben megindul a gumiabroncs gyártás a kurumei gyárban. Egy évvel később golflabdák tömeges gyártásába kezdenek. A Bridgestone 1937-ben Tokyoba tette át székhelyét, ahol ékszíjjal, gumi tömlővel, rezgéscsillapító komponenssel és szintetikus gumival bővítette termékkínálatát. A cég nevét Nippon Tire Co. Ltd-re változtatták.
1950-es évek
Az ötvenes évek kezdetén rohamos növekedésnek indult a vállalat. A céget újra Bridgestone-nak hívják, Tokyoban új központot nyitnak. A gumiabroncs értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncs gyártó vállalatává vált.
1960-as évek
A hatvanas években született a vállalat mottója: "kiváló minőségű termékekkel szolgálni a társadalmat", s ugyanebben az évtizedben, 1962-ben fejlesztették ki az első japán acélradiál gumiabroncsot is teherautókhoz és buszokhoz, 1964-ben pedig az első radiál gumiabroncsot személyautókhoz. A kurumei, yokohamai és tokyói gyárakban gumiabroncsok és más gumi termékek széles választékát állította elő a vállalat.
Az autógyártás rohamos növekedésének hatására a Bridgestone új üzemeket alapít. 1965-ben új Bridgestone gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat első tengerentúli üzeme volt a második világháborút követően.
1970-es évek
A Bridgestone alapítója, Shojiro Ishibashi 1976-ban meghalt, de az általa alapított vállalat tovább működött, s egyre nagyobb piacokat hódított meg. 1970-ben a vállalat szponzorálta az első Bridgestone Golfversenyt, melyet ma Bridgestone Open néven ismernek. A Bridgestone Corporation európai képviseletét 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját.
1980-as évek
A Bridgestone 1983-ban jelentős lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-től megvásárolta első termelőüzemét az Egyesült Államokbeli Tennesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot felvásárolta, a Bridgestone ezzel valódi globális vállalattá alakult.
1982-ben a Bridgestone piacra dobta az első téli gumit Japánban. 1986-ban a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az időben a világ leggyorsabb személyautójának számított.
1990-es évek
A Bridgestone és a Firestone Bridgestone/Firestone Inc. néven egységes szervezetként működik az Egyesült Államokban, majd megalakul a Bridgestone/Firestone Europe S.A. Brüsszelben.
1997-ben a Bridgestone megjelenik a Forma 1-ben, majd 1998-ban egyéni és konstruktőri világbajnoki címet szereznek.
2000-től
2004-ben a Bridgestone a Suzuki Grand Prix Csapat beszállítója lett a MotoGP-ben. Ugyanebben az évben a Bridgestone legyártja az egymilliomodik defekttűrő gumiabroncsot, melyeket többek között a Ferrari és Maserati is használ első szerelésként.
Róma mellett megnyílik a Bridgestone európai tesztpályája, mely az egyik legmodernebb kísérleti pálya Európában.